Wednesday 29 October 2008

Otak-Atik Kata...

Gua cuma mencatat asal-asalan aja, maka bacalah dengan asal-asalan..
Serius!! Ini cuma asal-asalan catatan gua aja kok...
Asal aku catat, jadinya asal-asalan, karena catatanku asal-asalan..
Asal aku asal-asalan, jadilah catatan yang asal-asalan..
Biar asal-asalan yang penting catatan..
Daripada asal mencatat..bagus asal-asalan aja..
Asal-asalan mencatat, jadinya juga asal-asalan..
Namanya juga asal-asalan, ya gini deh..
Asal sebuah cacatan dari asal-asalan..
jadi asal-asalan juga ada artinya...
Asal jangan asal mengartikan...
Asal-asalan juga kerja lo, tapi jangan kerja asal-asalan...
Waahaaahhhhh,,!!
Mulut gua jadi asal ngomong ni...
Mana Omongan gua asal-asalan lagi..!!
Gua tambah asal-asalan sekarang...
Ingat ya!! Biarpun gua asal-asalan..
Tapi jangan ngomong asal-asala sama gua...

Ntar lo bisa gua buat asal-asalan...
Asal-asalan..asal-asalan.....!!!

1 comment:

Anonymous said...

hahahahahaha--pusing kan loe>>>??

New Entri

Lai Ba Ju

Jam 06.45 WIB, bel sekolah SD Impian baru saja dibunyikan. Para siswa dan siswi dari kelas 1 hingga kelas 6 segera berbaris didepan kelas m...